reklama

Označkovali ma!!!

Kto to kedy videl zaradiť ma tam kde vôbec ani nepatrím..dokonca niekam čo podľa mňa vôbec neexistuje!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

že som šialená? niekedy sedí...že som uletená? sedí stále..ale k tomuto sa naozaj nechcem podpisovať.

Čo to vlastne je? Pár menej úspešných punkových kapiel si hodilo do videoklipov pár grimás a smutných "emotívnych" výrazov a hneď sú "EMO".

Ale podstatu tejto davovej psychózy nehlľadá nik..

Aha pozrite milión ľudí má ofinu po bradu!! BUDEM MILION PRVÁ!!...no to určite.. A ak ste na tom náhodou tak ako ja ....že vyzeráte ako "oni", tak ste okamžite "vinný".

To už sa z toho potom vyhrabať nieje najľhšie. Verte mi. Ja ako typické strapaté čudo keď si po tom našom Vranove kráčam s tou kockovanou čierno-bielou taštičkou od segry a v úzkych nohaviciach som určite stopercentné EMO..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pre tie menej vzdelané socky čo by náhodou nevedeli, tak nosím stále v nohaviciach aj tento deťmi napísaný návod ako byť správne "EMO" :

1. Buď pravý
2. Buď gay
3. Ak niesi gay buď bi
4. Ak niesi ani gay ani bi, predstieraj že si jedno z toho
5. Používaj očné linky
6. Používaj očné tiene
7. Nafarbi si vlasy na čierno
8. Odfarbi si vlasy na blond
9. Môžeš to aj skombinovať, povolené farby su este ruzova, červena a fialová.
10. Každý musí mať ofinu ktorá siaha aspoň do pol tváre(nediskutovateľné pravidlo)
11. Stále sa tvár smutne
12. Pozeraj sa do zeme ked kráčaš po ulici
13. Plač, podľa možnosti za každých okolností
14. Nos len pasikave ponozky
15. Mikiny su povolene len s kapucou(čierne, ružové, pásikavé)
16. Kúp si aspoň jedno tričko s Jackom Skellingtnom a tvár sa že je to tvoj odveký idol.
17. Snaž sa vyzerať čo najviac americky
18. Daj si prepichnúť niečo z nasledovneho: dolná pera(na každej strane), nos, obočie, bradavka, pupok...najlepšie keď si dáš náušnicu všade, ale ak ti rodičia nedovolia, daj si aspoň do pery. Keď ťa budú karhať, vyjadri svoje pocity, viď pravidlo č.13
19. Doma sa večer namaluj a obleč a nafoť si minimálne 60 fotiek v kúpeľni tak aby ze tebou bolo vidieť záchodovú misu a ma stenách by mali byť kachličky(nie sadrokartón). Foťiť sa musíš sám. Následne všetky vyretušuj a uverejni na VF prípadne MySpace
20. Minimálne na 5tich fotkách predstieraj že plačeš
21. Mladšej sestre zober všetky jej tričká a pravidelne ich nos vonku
22. Obuté môžeš mať len číny, alebo sk8ové boty. Najlepšie ale je, keď máš ružové Konversy. Dievčatá majú v teplote nad 28°C povolené žabky(čierne, ružové, červené, pásikavé)
23. Ak si dievča musíš mať plastovú alebo látkovú čelenku do vlasov, mašlu z umelej hmoty alebo aspoň detské sponky(ak si chlapec tak postupuj rovnako)
24. Vždy je potrebné mať jeden gel, tužidlo a lak na vlasy do zásoby
25. Váš nick na pokeci, vf, ms atď musí obsahovať EMO v čitateľnom tvare(napr. emoGIRL, emoBOY, e.m.o.SK, ee.mm.oo. atď)
26. Používaj EmOgramatiku keď si píšeš na slovenkých chatoch s inými(aj nie EmO)ľuďmi
27. Namiesto J píš Y
28. Namiesto V píš W
29. Namiešto čo? používaj zásadne cwo?
30. Za každým T napíš H aj keď sa to tam vôbec nehodí
31. Namiesto CH píš X
.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

......

atď.. a ešte veľa krásnych sladkých bludov. Pre menej chápavých tento výsmech a "dríst" stiahol asi tak pol zemegule.

ale prečo tak nepravo označujeme trápnosť a TUCTOVOSŤ dnešnej doby..Srry mžno som "fake" ale ja chcem byť za každých okolností v tom čo mám rada,v tom ,čo si myslím, že mi sedí...a hlavne v tom v čom si myslím že som to JA!!

tak prosím mládež nechytajte sa tejto desnosti..EMO NIEJE! Je tak maximalne punkrock a emo je jeho tichučká odroda...čo sa vyčlenila pre tých ktorým to so spevom až tak nejde a preto musia zažiaiť s niečim iným..

a pre tých looserov ktorý majú za potreby chdiť s dorezanými rúčkami : priemnú zábavu....a ak budete niekde v izbe na koberci púšťať posledné kvapky svojej krvi nezabudnite do toho napísať LOVE tak ako to je na "obrázkoch"....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

I AM NOT FAKE....EMO IS DEAD!!!!!

by my lovers

Kamila Kráľová

Kamila Kráľová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večne usmiata, crazy ale hlavne ukecaná študáčka čo by chcela neskôr toto mat v náplni práce :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu