reklama

Stratená..

...........................................................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ráno sa mi stráca medzi prstami.
Unudene kráčam do tej istej školy,do ktorej každé ráno.V podstate už osem rokov. Stále ten istý znudený školník odhrabujúci chodník,na ktorom sa aj tak polovica študentov prizabije.
Dnešná depka nejak nepríchádza. Asi to bude ním....jedinečným, mne dobre známym.
Dnes vo mne nejak nebuble túžba vidieť ho. Obaja vieme prečo, pre ten posratý včerajšok. Všetko je v keli. Neviem čo s rukami.Tak mi treba. Nejak nezvládam život okolo seba. Tie hlúpe skúšky mi pripekajú mozog. Trebalo by sa dat liečiť...asi tak týždeň u "obvoďáka". Zápal švindľov pochpí snáď rýchlo.
Neprešlo mi to, triedna snáď obvolala všetký§ch doktorov.Ešte to risknemm u zubárky...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Mami,prečo si počas tehotenstva so mnou nejedla sladkosti ale žula radšej tie jablká?? "..moje výčitky však smerujú do prázdna..Byť viac takých ako ja na svete a zubárka je bez práce.
Welcome back in the school...
Waw asi to neprežijem.Najprv tisícpäťsto schodov a potom nudné tri hodiny...

No super...Újsť už nestíham..a on stojí tri schody odo mňa.Otočiť sa tiež nebude veľmi nenápadné.

Zdvíham hlavu a hrdo kráčam vpred už vopred istej "tyždňovej depresii". "ahoj" letmý pohľad ... Skúša sa tváriť , že ma nevidí.Nevišlo mu to. Prezrádza ho zvedavý pohľad ponad okuliare. "ahoj"... "Ten včerajšok.." ......"Áno presne o tom som s tebou chcela hovoriť,vieš,prepáč, že som ťa zmiatla"...."Ale...už je všetko v poriadku, však?? "....Čo mu iné ostáva...smutne prikívne...Rýchlo utekám s výhovorkou,že sa ponáhľam lebo Mony potrebuje zošit.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zas hovorím v duchu sama so sebou.. Bolo to to najlepšie,čo som mohla urobiť. Nechcela som k nemu byť hnusná..nebola som.
Ale ani veľmi silená...tiež som nebola.
Nemohla som nič iné urobiť..Milujem Jeremyho. A on to vie...
Aj on mal svoju šancu...aj to vie....to vie až príliš dobre...
A to viem aj ja...že to vie....A preto v noci nespávam...
Keby bolo všetko predtým ináč.....NNEBOLO! Boh to tak zariadil..Mám byť s Jeremym...Je nám krásne :),...

"cŕrrrr..." ach ajj tok mojich myšlienok splavila hodina "angliny"

Som rada...všetko je preč...všetko bude tak ako má...

Kamila Kráľová

Kamila Kráľová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večne usmiata, crazy ale hlavne ukecaná študáčka čo by chcela neskôr toto mat v náplni práce :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu