reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kamila Kráľová

Kamila Kráľová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večne usmiata, crazy ale hlavne ukecaná študáčka čo by chcela neskôr toto mat v náplni práce :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Amen..

Kamila Kráľová

Amen..

V teba dúfam tvoja som..v živote aj po smrti..

  • 15. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 495x
  • 3
Božie dieťa...modlitba

Kamila Kráľová

Božie dieťa...modlitba

ponúkam...

  • 11. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 345x
  • 0
"kto som? "

Kamila Kráľová

"kto som? "

zase raz venovane...komu? netreba pisat...ty to vies aj bez slov... Ps: ospravvedlnujem sa ze bez diakritiky...ale o druhej v noci sa mi fakt nechcelo..

  • 10. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
Hodinky tej najvyššej hodnoty..

Kamila Kráľová

Hodinky tej najvyššej hodnoty..

...niekedy len sekunda inokedy celý život...

  • 14. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 307x
  • 0
Čakanie na ...

Kamila Kráľová

Čakanie na ...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 6. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 365x
  • 1
reklama
"hľa žena"

Kamila Kráľová

"hľa žena"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • 23. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 377x
  • 0
Tomimmu do dlaní...

Kamila Kráľová

Tomimmu do dlaní...

Toto je zbierka básní...básní ktoré sú napísané keď mám zlú náladu...depresiu... sú písané pre jedného človiečika ktorý je tu ak mi je ťažko...a sľúbila som mu , že moja prvá kniha bude venovaná jemu... Tommy aj keď to nieje kniha je to zbierka básní....o ktorých si myslím , že by si im práve ty mohol rozumieť.. Vďaka Toško....

  • 23. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 421x
  • 6
Cierna farbicka v hmle...

Kamila Kráľová

Cierna farbicka v hmle...

  • 16. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 359x
  • 2
Stratená..

Kamila Kráľová

Stratená..

...........................................................................

  • 19. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 504x
  • 9
Označkovali ma!!!

Kamila Kráľová

Označkovali ma!!!

Kto to kedy videl zaradiť ma tam kde vôbec ani nepatrím..dokonca niekam čo podľa mňa vôbec neexistuje!!

  • 19. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 711x
  • 5
reklama
Viááánoce šalala (fejtón)

Kamila Kráľová

Viááánoce šalala (fejtón)

Každoročná idilka...snehu po kolená...dokonalý snehuliak na dvore...vysmiatá rodina...a pod stromčekom kopa darčekov..

  • 12. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 508x
  • 2
To čo je toto??

Kamila Kráľová

To čo je toto??

Dnešne chladné ráno...ja v bunde celá zmrznutá a zaspatá..to ranné vstávanie na doučovanie ma zabije...Ale vec čo ma zaklincovala neboli kruté mrazy..Po nastúpeni do autobusu a mojom klasickom : Košice študentský na kartu mi prešiel mráz po chrbte...

  • 10. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 667x
  • 7
In memoria...

Kamila Kráľová

In memoria...

Úžasný herec, skvelý divadelník, častý víťaz ankiet o herca roka... V naších spomienkach však ostáva ako večne mladý Jánošík v inscenácii Na skle maľované...

  • 8. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 761x
  • 0
Nový začiatok?

Kamila Kráľová

Nový začiatok?

Kto z nás aspoň raz netúžil začať odznova?Alebo kto netúžil skúsiť niečo nové? Kto si aspoň raz nepovedal stačilo! začína sa žiť!!

  • 8. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu